Ideea centrală: Cu toate că nu auzim acest subiect foarte des prin bisericile evanghelice, pastorul Nicu Sotir ne-a ajutat să găsim răspuns la întrebarea: Până la urmă care este treaba cu această consiliere biblică?
- Dumnezeu a vorbit oamenilor
- Procesul consilierii biblice
Nicu Sotir
Slujitor Biserica Logos Berceni
Nicu Sotir slujește în Biserica Logos Berceni și este directorul institului biblic IBET. A absolvit Institutul Biblc Cuvântul Vieții, apoi Seminarul Teologic Baptist din București. A primit un doctorat profesional de la Seminarul Teologic Baptist din Midwestern din Kansas City (MBTS). Este autorul cărții Solus Deus. Ordo salutis în gândirea reformată. Este căsătorit cu Marta și au trei copii minunați.
S-ar putea să vă mai intereseze:
Psalmul 73 în viața de zi cu zi
Acum la început de an nou să ne amintim că Dumnezeu este bun cu cei cu inima curată și să ne încurajăm să ne apropiem de Dumnezeu prin apropierea de cei care sunt ai Lui. Fie ca și noi să facem din Isus adăpostul nostru și să povestim lucrările Lui! Tu în cine te adăpostești?
De vorbă cu Brad Brandt
Relația dintre psihologie și consilierea biblicăÎn acest interviu, Brad Brandt discută relația dintre psihologie și consiliere biblică și prezintă un scurt istoric al consilierii biblice și situația din prezent. În cele din urmă, Brad ne exemplifică pe scurt modul în care consilierea biblică abordează una dintre problemele des întâlnite, mânia.
Diferențele majore dintre Consilierea biblică și Consilierea creștină
Sunt creștini care cred că Biblia nu ar avea în vedere unele dintre problemele actuale ale societății. Aceștia se văd nevoiți, spun ei, să se adreseze perspectivelor seculare, în principal psihologiei, pentru soluționarea sferelor neatinse de pasajele și conceptele Scripturii.
Scriptura și problemele mele
Adevărul Scripturii este suficient pentru înțelegerea și rezolvarea tuturor problemelor non-fizice (spirituale) ale omului: 1. Cunoaște unde nu vei găsi soluții esențiale v.1-9 2. Cunoaște cine și cum te poate ajuta v.10-14 3. Cunoaște care este singura sursă suficientă v.15-17